מחפשים מקרן נייד?

בעולם של אינסטגרם ואנשים שמצלמים ווידאו בכל מקום ואוהבים לשתף חברים בחוויות, למה לא לקחת דברים צעד קדימה ולשתף את כל הזיכרונות האלה עם המשפחה או החברים על גבי מסך ענק של 100 אינץ’ עם המקרן הנייד החדש של חברת VIVITEK מדגם QUMI Z1H? זהו מקרן נייד שבעזרתו ניתן לשתף תמונות, קטעי וידאו, סטרימינג בשידור חי ,סדרות בנטפליקס ואפילו שמע באיכות טובה אם תרצו להשתמש בו כרמקול.

 

ה Z1H מספק טכנולוגיה נהדרת ומספק תמונות באיכות טובה מאוד או קטעי וידיאו בעת ההקרנה ורמקול איכותי. ניתן לחברו לחשמל או להשתמש בסוללה המובנית לעד שעתיים עבודה, מה שהופך אותו מאוד שימושי לטיולים ולשהייה בחוץ.

 

התכונות העיקריות כוללות:

תמיכה ב- WVGA 1080p

רמקול BT

סוללה של שעתיים

נגן מולטימדיה

חיבור Bluetooth

יציאת HDMI מוכנה

קורא כונן הבזק מסוג USB

הרחבת זיכרון MicroSD

30,000 שעות פעילות של תאורת לד


ה- Z1H מעניק רזולוציית 720P ומאפשר הקרנה על גודל מסך של עד 100 אינץ ‘ ורמת בהירות של עד 250 לומן ויחס ניגודיות של 1:10,000 ומאפשר לחבר את המחשב הנייד למצגות. 

מבחינה עיצובית הוא קל משקל – 660 גרם בלבד. בגב המכשיר יש כניסת חשמל, כניסת USB, כניסת HDMI, גריל פלסטיק שמכסה את המאוורר, חריץ לכרטיס זיכרון מסוג Micro SD ושקע. 

אין ספק שמקרן זה נחשב למהפכה ואם עד כה רבים נהנים להשתמש ברמקולים ניידים למפגשים או הדרכות, הרי שעם המקרן הנייד ניתן להנות גם ממוזיקה וגם מתמונה בחוויה קולנועית על מסך ענק. 

מתחייבים למחירים תחרותיים

השאירו פרטים ואנו נשתדל לחזור בהקדם האפשרי:

Open chat
היי, איך נוכל לעזור ?