מצלמת קולנוע פנסוניק Panasonic LUMIX 4K BGH1

מצלמה חדשה של חברת פנסוניק Panasonic Lumix BGH1 היא מצלמת קולנוע בצורת קופסא ,אידיאלית לצילומים על רחפן, גימבל ווידאו סטרימינג לשידור חי כמו הרצאות וולוגים ,קולנוע והפקות.

מבנה המצלמה בעל צורה קומפקטית בגודל של פחות מ-4 אינץ’ מרובע ומשקלה רק 545 גרם

מצלמת הקולנוע כוללת חיישן באיכות 10.2MP M4/3, תושבת עדשת MFT וטווח כדי להתאים לשינויים קיצוניים באור והקלטת וידאו ברזולוציות של  4K60 .

ה-BGH1 מספק דרכים מרובות להסרטה בקבצי נתונים גבוהים בפורמט ההקלטה ALL-Intra Long GOP, MOV ו-MP4 עם קודקים H.264 ו-H.265/HEVC.

המצלמה תומכת בזמן הקלטה בלתי מוגבל ומאפשרת להקליט וידאו על גבי כרטיסי זיכרון הנמצאים בחריצי כרטיסי SD כפולים בצד המצלמה ויכולים להפיק איכות עד 4K דרך פלט HDMI 2.0, כמו כן ניתן להפיק רזולוציית 1080p דרך חיבור 3G-SDI. המצלמה מאפשרת פלט וידאו באמצעות HDMI ו-3G-SDI בו זמנית, כך שתוכלו להשתמש באות אחד להזרמה והשני להקלטה

תמיכה בהקלטה בקצבי פריימים משתנים של עד 1080p240 לווידאו בהילוך איטי באיכות גבוהה.

אפשרות לשליטה על המצלמה באמצעות סמארטפון או טאבלט באמצעות אפליקציית LUMIX Sync

מקור מתח  מסוללה מסוג VBR בעלת קיבולת גבוהה, או באמצעות PoE+ (Power-over-Ethernet) דרך יציאת ה-LAN עם ציוד PoE תואם וכולל מנעול כבל לשמירה על כבלי המצלמה,כך שלא יתנתקו.

מאוורר פנימי השומר על המצלמה קרירה במהלך צילומים ארוכים, וגוף המצלמה העשוי אלומיניום ומגנזיום מספק הגנה ומוסיף לגורם הקירור

 

Open chat
היי view center
ראיתי את המוצר מצלמת קולנוע פנסוניק Panasonic LUMIX 4K BGH1, אשמח לעזרה :)