איך לבחור מכשיר קשר איכותי ומקצועי?

מכשיר קשר איכותי משמש אנשי מקצוע רבים, והוא מסייע בתקשורת שאינה מסתמכת על טלפונים ניידים. המכשירים האלו נמצאים בשימוש נרחב, וכדי ליהנות מהיתרונות שלהם, חשוב לבחור מכשיר איכותי. אם אינכם יודעים איך לבחור מכשיר קשר איכותי ומקצועי, פה בוויו סנטר נגלה לכם כיצד לעשות זאת.

איך לבחור מכשיר קשר איכותי ומקצועי?

כשאתם רוכשים מכשיר קשר, בדקו את המאפיינים הבאים:

חיי סוללה

חיי סוללה ארוכים חיוניים לשמירה על קשר ארוך יותר, במיוחד במהלך משמרות ארוכות. חפשו רדיו שיבטיח 8 שעות או יותר של חיי סוללה.

עמידות

אם אתם עובדים בעבודה הקשורה לבטיחות הציבור, תצטרכו להיות לעתים בסביבות מאתגרות. הרדיו הדו-כיווני שלכם צריך להיות עמיד מספיק כדי להתמודד עם סביבות אלה. חפשו מכשירי רדיו העומדים ב-MIL-STD (תקן צבאי). המשמעות היא שהרדיו נבדק ועוצב כדי לעמוד בדרישות לחץ סביבתי גדול, מה שקורה לעתים בעבודות מאתגרות.

תדרי UHF או VHF

מכשירי רדיו צריכים להיות באותו תדר כדי לתקשר. התדרים הם בדרך כלל UHF, VHF או 700/800. לדוגמה, אם אתם פועלים על תדר UHF הרדיו שלכם צריך להיות בעל מצב הפעלה UHF, ולהיפך. ודאו שהרדיו הדו-כיווני שלך נמצא באותו התדר שבו אתה מפעיל כדי להבטיח תאימות.

GPS ומעקב אחר מיקום

מכשירי קשר גדולים יותר משתמשים ב-GPS ובמעקב אחר מיקום כדי למצוא את אלו שמשתמשים במכשירים אחרים ולשפר את הבטיחות. אם חבר בצוות שלכם אבד, נפגע או זקוק לעזרה נוספת, שירותי מיקום GPS יכולים להציג את המיקום כך שתוכלו לראות היכן הם נמצאים כדי לסייע להם.

הצפנה

האם הרדיו שלכם צריך להיות מוצפן, כלומר כל השיחות צריכות להיות מוגנת מפני האזנה? לשוטרים יש בדרך כלל מכשירי רדיו מוצפנים כדי למנוע מאנשים להאזין למידע מאובטח. אם אתה צריכים תקשורת מאובטחת, חפשו מכשירי רדיו שניתן להצפין.

P25

P25 מבטיח שמכשירי רדיו דו-כיווניים פועלים באופן הדדי בין סוכנויות, ללא קשר למכשירי הרדיו שבהם נעשה שימוש. כיום, ליותר מכשירי רדיו יש יכולת פעולה הדדית של P25 כדי להבטיח שכולם יהיו מחוברים במהלך אירועי חירום, כך שאם אתם צריכים תקשורת רציפה עם מכשירים שונים, חפשו את המאפיין הזה

מכשירי קשר איכותיים מבית וויו סנטר

חשוב לדעת איך לבחור מכשיר קשר איכותי ומקצועי כדי שיתאים לצרכים שלכם. חברת וויו סנטר, שהוקמה בשנת 2008, מספקת מגוון מכשירי קשר לשלל מטרות – לרבות עבור אנשי מקצוע. אם אתם לא יודעים איזה מכשיר לבחור, הצוות שלנו כאן עבורכם. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר במגוון דרכי התקשרות וליהנות משירות מותאם אישית. לצד מכשירי הקשר שלנו, תוכלו למצוא מגוון מכשירי תקשורת ומולטימדיה, לצד שירות מקצועי. דברו איתנו מתי שתרצו, ונשמח לתת לכם שירות עבור רכישת מכשירי קשר ומגוון מכשירים אחרים.

מתחייבים למחירים תחרותיים

השאירו פרטים ואנו נשתדל לחזור בהקדם האפשרי:

Open chat
היי, איך נוכל לעזור ?