מדריך לבחירת מקרן למשרד: כך תעשו את זה נכון

מקרן למשרד הוא כלי חיוני שמאפשר להציג תכנים ומצגות בעת הצורך. כמו עם מכשירים אחרים, ישנם דגמים רבים של מקרנים למשרד ולחדרי ישיבות, מה שמקשה לעתים על הבחירה של מקרן כזה או אחר. כדי לעשות לכם סדר, כאן בוויו סנטר הכנו לכם מדריך לבחירת מקרן למשרד שיעזור לכם לבצע את הבחירה החכמה.

מדריך לבחירת מקרן למשרד: כך תעשו את זה נכון

לפני שאתם רוכשים מקרן למשרד, קחו בחשבון את הפרמטרים הבאים:

מקור אור

כל המקרנים כוללים מקור אור כדי לפלוט אור על מסך ההקרנה. מקורות אלה יכולים להיות נורה, נורת LED או לייזר. נכון להיום, רוב המקרנים משתמשים בנורות , המכונות נורות Ultra High Performance (UHP), בשל הבהירות והחסכוניות שלהן.

כיום, מקרנים עם נורות LED צוברים פופולריות בשל יעילות האנרגיה, הידידותיות לסביבה, התאורה העקבית, רווית הצבע והעמידות שלהם. נורות לייזר מהוות מקור האור מתקדם למקרנים, המציע בהירות יוצאת דופן, ניגודיות צבע ורוויה, אם כי בעלות גבוהה יותר לעומת שני מקורות האור האחרים.

בהירות

חדרי ישיבות וחללי ישיבות במשרדים בדרך כלל כוללים תאורה מספקת, כולל אור טבעי מחלונות. לכן, חיוני לוודא שהבהירות של המקרן מספיקה כדי להפיק תמונה ברורה. בהירות המקרן, הנמדדת בלומנס ANSI, נופלת באופן אידיאלי בין 2000 ל-3000 לומן עבור הגדרות משרדיות.

רזולוציה

רזולוציה מתייחסת למספר הפיקסלים בתמונה. רזולוציה גבוהה יותר מניבה איכות תמונה טובה יותר. רזולוציות נפוצות של מקרן כוללות VGA, SVGA, XGA, WXGA, SXGA, UXGA, 2K ו-4K. מקרני SVGA חסכוניים ומתאימים למצגות נתונים בסיסיות, בעוד שמצגות מורכבות יותר מצריכות רזולוציות גבוהות יותר כמו XGA ו-WXGA.

יחס ניגודיות

יחס הניגודיות מודד את יכולתו של מקרן להבחין בין שחור ללבן. יחס ניגודיות גבוה יותר משפר את חדות התמונה והריאליזם, במיוחד בסביבות מוארות היטב. רוב המקרנים כיום מציעים יחס ניגודיות מינימלי של 5000:1, כאשר יחס גבוה יותר מומלץ למצגות בחדרים מוארים.

אפשרויות קישוריות

בעת בחירת מקרן משרדי, קחו בחשבון את הקישוריות שלו למקורות סאונד ותמונה שונים. ודאו שהוא מציע יציאות ממשק מרובות כגון USB, רשת, HDMI ו-Composite Video כדי להתאים למכשירים שונים. חלק מהמקרנים כוללים קישוריות Wi-Fi, ומבטלים את הצורך בכבלים ישירים.

גודל ומשקל

בחרו את הגודל והמשקל של המקרן בהתאם לשימוש המיועד שלו. מקרנים ניידים מתאימים לאנשי מקצוע שנמצאים בדרכים, בעוד שדגמים גדולים וכבדים יותר מתאימים להתקנה קבועה בחללי משרדים. שקלו אפשרויות הרכבה של מקרנים נייחים בחדרי ישיבות או אולמות כנסים.

רכישת מקרן איכותי מבית וויו סנטר

מדריך לבחירת מקרן למשרד מאפשר לכם להכיר את המאפיינים של המכשירים האלו מקרוב. אם אתם מחפשים מקרן איכותי, כאן בוויו סנטר תמצאו מבחר של מקרנים למשרדים עבור מטרות שונות. העסק שלנו מספק מוצרי מולטימדיה ומגוון מוצרים נוספים משנת 2008, ואנחנו כאן עבורכם לכל צורך. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת, וליהנות משירות מותאם אישית של צוות המומחים שלנו במגוון דרכי התקשרות.

מתחייבים למחירים תחרותיים

השאירו פרטים ואנו נשתדל לחזור בהקדם האפשרי:

Open chat
היי, איך נוכל לעזור ?