מהו מכשיר קשר משטרתי?

מכשיר קשר משטרתי, או רדיו דו-כיווני, פועל על ידי המרת שמע לגלי רדיו, אשר מועברים לאחר מכן באוויר. גלי רדיו אלו נקלטים על ידי מכשירי רדיו אחרים, אשר ממירים אותם בחזרה לאודיו. המכשירים האלו חיוניים לעבודתם של שוטרים, והם משפיעים במידה ניכרת על אופי העבודה. כאן בוויו סנטר ניתן הסבר על המכשירים האלו, ונגלה כיצד תוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים מכשיר איכותי.

מהו מכשיר קשר משטרתי?

כאמור, מכשירי קשר משטרתיים הם בעצם מכשירי רדיו דו-כיוניים, שממירים גלי אודיו לגלי רדיו. מכשיר קשר משטרתי כולל מספר מאפיינים שצריך להכיר, לפני רכישת מכשיר כזה או אחר:

שיטות שידור: אנלוגי לעומת דיגיטלי

ההמרה לגלי רדיו מתבצעת באמצעות אותות אנלוגיים או דיגיטליים: שידור דיגיטלי, ושידור דיגיטלי נחשב כיום למתקדם יותר. מכשיר קשר דיגיטלי מאפשר העברת נתונים מסוגים שונים מלבד אודיו, כולל הודעות טקסט ועדכוני סטטוס. יתר על כן, מכשיר דיגיטלי מאפשר הצפנת נתונים, ומשפר את אבטחת הרשת מפני גישה לא מורשית

תקשורת בין מכשירים של חברות שונות

בעוד שפונקציות בסיסיות כמו שידור קולי בדרך כלל פועלות בצורה טובה בין יצרנים שונים התאימות לדרישות ספציפיות עשויה להשתנות. לפני רכישה של מכשירי קשרף חשוב להעריך את דרישות ההתקשרות שלכם, ולבחון האם יש תקשורת הדדית בין מערכות לפני הרחבה או שילוב של ציוד חדש.

טווחי תדרים

תקשורת רדיו דו-כיוונית מתפרשת על תדרים בין 30 מגה-הרץ (מגה-הרץ) ל-1000 מגה-הרץ (1 ג’יגה-הרץ), וכן לרצועות תדר גבוה מאוד (VHF) ותדר גבוה במיוחד (UHF).

טווח כיסוי

טווח התקשורת היעיל של מכשירי קשר דו-כיווניים משתנה בהתאם לציוד ולתשתית שיש ברשותכם. גורמים שונים, כמו חסימות ותשתיות תקשורת, משפיעים על הכיסוי. מכשירי קשר מתקדמים הם בעלי כיסוי שמתפרש על פני שטחים נרחבים, עם אופציה לחיבור לרשתות תקשורת נרחבות.

מעקב GPS

דגמים מסוימים של מכשירי רדיו דו-כיווניים כוללים פונקציונליות GPS למעקב אחר מיקום של משתמשי המכשירים. מאפיין זה מאפשר לשדר את מיקום מכשיר הקשר דרך רשת דיגיטלית לחדר בקרה, באופן רציף, או במצבי חירום.

מכשירי קשר משטרתיים איכותיים מבית וויו סנטר

מכשיר קשר משטרתי משמש שוטרים בכל רחבי הארץ, והוא מהווה מכשיר תקשורת חיוני לבעלי תפקיד. חשוב לדעת מהו מכשיר קשר משטרתי ומה המאפיינים שצריך לקחת בחשבון, לפני שרוכשים מכשיר כזה או אחר. בוויו סנטר זמינים לכם מבחר דגמים של מכשירי קשר של מיטב החברות בעולם, כולל מכשירי קשר מוטורולה מקצועיים.

המכשירים האלו מסייעים לבעלי תפקידים שונים, לרבות שוטרים, ואנחנו מזמינים אתכם לבחון את הקטלוג שלנו ולבחור את הדגם המתאים לכם ביותר. הצוות שלנו זמין לייעץ לכם בכל עת, וניתן לפנות אלינו במגוון דרכי התקשרות. חברתנו מספקת מגוון מכשירי תקשורת משנת 2008, כך שאם אתם מחפשים מכשיר קשר משטרתי איכותי ואמין, וויו סנטר זה המקום עבורכם.

מתחייבים למחירים תחרותיים

השאירו פרטים ואנו נשתדל לחזור בהקדם האפשרי:

Open chat
היי, איך נוכל לעזור ?