איך בוחרים מקרן?

בחירת מקרן איכותי עבור ביתכם או עבור העסק שלכם יכולה להיות משימה לא פשוטה בכלל, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. כדי לעזור לכם לבחור את המקרן שיתאים בדיוק עבור הצרכים שלכם. חשוב לדעת שמדובר על מערכת מולטימדיה שיכולה להפיק מגוון רחב של תוצאות עבור הצרכים שלכם. מה מתאים בדיוק ואיך ניתן לעשות זאת על הצד הטוב ביותר?

מהי מטרת הצפייה במקרן שלכם?

ראשית, עלינו להתמקד במה שאנו הולכים להציג על המקרן שלנו. האם אנחנו מדברים על סרט קולנוע ביתי עם המשפחה? אם כן, אנחנו מדברים על מקרן שיציג לנו את הסרט בחדות האיכותית ביותר. בתוך הסלון החשוך הסרט צריך להיות מוצג ברמה הכי גבוהה שיש. כמו כן, חשוב להתאים מסך למקרן שיעשה עבורנו את העבודה וידע לתת מענה למקרן.

מעבר לכך, ישנם שימושים נוספים למקרן כגון: הצגת פרזנטציה במקום העבודה מול קהל מצומצם או רחב.

כמעט כל חדר ישיבות מכובד בימנו, מכיל בתוכו מקרן איכותי המכוון אל לוח לבן ענק. חשוב להבין שבשונה מהקרנת סרט קולנוע ביתי, כאן אנחנו מדברים על הצגת פרזנטציה במשרד שימצא לרוב בתוך מגדל עם תאורת יום רצינית. על כן חשוב להתאים מקרן חזק ועוצמתי שידע להתמודד עם תאורה טבעית גבוהה. כמו כן יש כאלה שיעדיפו מסכי טאץ’ לחדרי ישיבות שגם הם נותנים מענה ממש טוב למטרה זו.

במידה ואנחנו מדברים על אולם ענק המכיל מאות ואפילו אלפי אנשים בו זמנית. צריכים להתחיל לחשוב בסדר גודל אחר לחלוטין.

כשיש המון צופים באולם, צריכים להצטייד במקרן עוצמתי שיוצב במרחק רב מן המסך. בגלל שכמות האנשים גדלה, כך מסך המקרן צריך להיות רחב יותר בהתאם. לכן המרחק מתעצם ואיתו גם איכות ועוצמת המקרן.

לכל חובבי הטיולים וההרפתקאות – מקרן נייד וקומפקטי

ישנם אנשים יצירתיים במיוחד שרוצים לשלב את הטיול בטבע יחד עם חווית הקולנוע. ומצליחים לשלב בין השניים בעזרת מקרן נייד וקל משקל.

אם אתם יוצאים לטייל ברחבי הטבע עם מקרן נייד עליכם למצוא תחליף יצירתי למסך למקרן. כמובן חשוב להצטייד במערכת שמע ניידת שתשלים את חווית הצפייה שלכם.

 

מעוניינים לדעת יותר על מקרן איכותי?

אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם צוות המומחים שלנו לכל שאלה בנושא מקרן ולבירורים נוספים בכל נושא שתבחרו

מתחייבים למחירים תחרותיים

השאירו פרטים ואנו נשתדל לחזור בהקדם האפשרי:

Open chat
היי, איך נוכל לעזור ?