איך בוחרים מצלמה לרכב (מצלמת דרך) שתעמוד בציפיות?

מי שנמצא כל היום על הכביש יודע שאי אפשר לדעת מאיפה יצוצו הפתעות. אבל, בהחלט ניתן לדאוג לכך שלא יוכלו לטעון שאנחנו אלו שאחראים להפתעות אלו. זאת על ידי התקנה של מצלמה קדמית (מצלמת דרך) ברכב. המצלמה תקליט את כל המתרחש ובבוא העת תשמש כעדות לצדקתנו.

בחירת מצלמה קדמית לרכב

למרות החשיבות הרבה בכך שיהיה מצלמת דרך לרכב, רק למעט רכבים יש בפועל מצלמה מחוברת ופעילה ברכב. מרבית אלו שעוסקים בנהיגה יחזיקו במצלמה פעילה (נהגי מונית, נהגי אוטובוס, נהגי שליחויות) אבל הציבור הרחב לא מוצא לנכון להשקיע מעט כסף על מצלמה מסוג זה.

אבל דווקא אלו שאינם עושים שימוש במצלמה הם אלו שנדרשים לה יותר מכולם. זאת מאחר ונהגים מקצועיים נוטים להיות מהירים יותר וזאת כי הם מתרגלים נהיגה כל יום כל היום. אז אנו לגמרי ממליצים גם לכם לבחור במצלמת דרך טובה לביטחון האישי שלכם!

איזה מצלמה לרכב מתאימה לי?

יש מגוון סוגי מצלמות רכב שניתן לרכוב במנעד רחב של מחירים. ברוב המקרים לא נדרש למצלמה יותר מידי טובה. ניתן להסתפק גם במצלמה בינונית שאינם ברזולוציה הכי גבוהה ואו אינה מהמותגים המובילים בשוק ועדיין להיות מוגנים בעת הצורך.

לרוב אנו נמליץ על רכישת מצלמה קדמית לרכב על בסיס השימוש היומי שלכם. כלומר, אם אתם נוהגים כל היום, כדאי להשקיע קצת יותר מאשר אם אתם נוגים כל יום מהבית לעבודה וחזור..

כמה עולה מצלמת דרך טובה?

יש מגוון רחב של מחירים להלן כמה דוגמאות:

אין כל חובה לשלם 1,500 ש”ח על מצלמת דרך כאשר ניתן לרכוש מצלמה טובה מאוד גם ב-350 ש”ח בלבד. כמובן, שאם יש לכם יכולת וכסף פנוי ניתן להתפנק במצלמה הטובה ביותר..

לסיכום,

לא באמת משנה איזה מצלמת דרך תבחרו, העיקר שיהיה לכם מצלמה קדמית לרכב שמצלמת כל הזמן ועומדת לרשותכם בעת הצורך. חשוב מאוד לבדוק מפעם לפעם שהמצלמה אכן מחוברת ועובדת כהלכה כי אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם ללא המענה בדיוק בעת הצורך!

מתחייבים למחירים תחרותיים

השאירו פרטים ואנו נשתדל לחזור בהקדם האפשרי:

Open chat
היי, איך נוכל לעזור ?