דגם חדש מחליף את המצלמה המיתולוגית פוג’יפילם X100V

Fujifilm ידועה במצלמות המירורלס האיכותיות שלה, להן מתלווה עיצוב וינטג’י נפלא. כך היא מצלמת הפוג’י פילם X100V שנהנתה ועדיין נהנית מביקוש חסר תקדים ומהערכתם של חובבי צילום וצלמים מקצועיים כאחד. עתה אנו שמחים לבשר כי הדגם החדש Fujifilm X100VI הוכרז ממש עתה ב-20.2 על-ידי נשיאה של החברה, והוא עתיד להגיע לישראל כבר באפריל 2024.

מה נשתנה? נפתח בכך שה-Fujifilm X100VI מצוידת בחיישן 40.2 מגה פיקסל ובמעבד העדכני ביותר.

מדובר לא אחרת במצלמה דיגיטלית קומפקטית אך כזאת שיודעת לשמר את רמת הביצועים הגבוהה ביותר. זהו גם הדגם הראשון בסדרה שמשלב פונקציית ייצוב תמונה מובנית, דבר שיבטיח תמונות איכותיות יותר וביצועים גבוהים הרבה יותר.

קצת על סדרת ה-X100

כל חובב וחובבת צילום ידעו להעיד על כך, וסדרת ה-X100 נהנתה מביקוש כה גבוה עד שהביקוש על ההיצע פעם אחר פעם.

דגמים שהגיעו הישר מן היצרן נחטפו מהמדפים, תוך שהמצלמה מציעה עיצוב בעל ניחוח וינטג’ מובהק, וביצועים טכנולוגיים המעידים על ‘המנוע האימתני’ שמוסתר מתחת למכסה.

ה-X100VI מבטיח תכונות יוצאות דופן המבטיחות איכות תמונה גבוהה.

אל נא תתנו לעיצוב הקלאסי להטעות אתכם גם באשר לביצועים והיכולות הנוחות של המצלמה. דגמי ה-100V מביאים עמם את עדשה משופרת המעניקה רזולוציה טובה יותר וא, מנגנון העברת תמונות על-סמך WIFI, מה שמקל על צלמים רבים ומאפשר עבודה זריזה.

פוג’יפילם X100VI במהדורה מוגבלת

המהדורה של הדגם החדש מבית Fujifilm הינה מוגבלת ותשוחרר במספר מצומצם של יחידות לכל רחבי העולם.

על גוף המצלמה יהיה חרוט לוגו פוג’יפילם וכן מספר סידורי ייחודי המעניק גושפנקא לכך שמדובר במהדורה מוגבלת.

איכות תמונה וביצועים גבוהים

חיישן ה-40.2 מגה פיקסל של המצלמה בהחלט הצליח (ובצדק) לקחת אל עצמו את אור הזרקורים.

הודות למבנה הפיקסלים המשופר, הדגם החדש מסוגל ללכוד אור באופן יעיל יותר ולספק רזולוציה גבוהה המנצלת את מלוא יכולותיה של המצלמה.

בדומה ליתר הדגמים בסדרת ה-X, גם בדגם זה יכולים הצלמים ליהנות ממצבים ‘סינמטיים’ המקנים גווני צבעים מרשימים הדומים לעיבוד קולנועי.

דגם זה כיאה להיותו חדש, מביא עמו מגוון רחב של גווני צבע עם 20 מצבים אותם ניתן להתאים לפי נושא ולפי סוג הסצינה המצולמת.

זוהי גם המצלמה הראשונה בסדרת ה-X100 המצוידת בחיישן זיהוי מתקדם הנסמך על טנכולוגיית Deep Learning AI, והוא מסוגל לזהות חיות, רכבים, אופנועים, אופניים, חרקים… וככל הנראה שהבנתם לאן אנחנו חותרים.

נוסף על כך, ה-X100IV מצוידת בחיישנים המאפשרים לצלם עצמים הנעים בתנועה רבה תוך שהיא שומרת על חדות מקסימלית. מושלם לחובבי הרכב ולצלמי טבע.

מתחייבים למחירים תחרותיים

השאירו פרטים ואנו נשתדל לחזור בהקדם האפשרי:

Open chat
היי, איך נוכל לעזור ?