מיקרופונים אלחוטיים לצילום

בעבר, מיקרופונים היו אחידים מבחינת המפרט והמראה שלהם; הימים של המיקרופונים החוטיים המגושמים חלפו, וכיום ניתן לרכוש מיקרופונים אלחוטיים באיכות סאונד ושמע גבוהה במיוחד. אם אתם מחפשים מיקרופונים אלחוטיים לצילום, כאן באתר של View Center זמינים לכם מיקרופונים איכותיים במיוחד שיהפכו את חוויית הצילום למהנה במיוחד.
סוגים של מיקרופונים אלחוטיים לצילום

כיום ניתן לבחור בין שני עיקריים של מיקרופונים אלחוטיים:

מיקרופון אלחוטי אנלוגי

מיקרופונים אלחוטיים מהסוג הזה מתבססים על טכנולוגיה בסיסית לתקשורת אלחוטית; הם מעבירים את שדר האודיו למקלט, והמקלט עושה את העבודה העיקרית. מקלטים של מיקרופונים אלחוטיים אנלוגיים מבדילים בין האותות השונים שמגיעים מהמיקרופון, ומצמצמים רעשים והפרעות ברקע. היתרון של המיקרופונים האלו הוא תווית המחיר הנמוכה שלהם, אבל זה בא על חשבון האיכות. מיקרופון אלחוטי אנלוגי מתאים בעיקר לשידורים פשוטים, והם פחות מתאימים להקלטות דינמיות של שירים ומנגינות. ניתן לרכוש מיקרופון אלחוטי אנלוגי באיכות גבוהה, אך חשוב לוודא שהוא אכן מתאים לצרכים שלכם.

מיקרופון אלחוטי דיגיטלי

בניגוד למיקרופון אנלוגי, שבו אין עיבוד משמעותי של האודיו, מיקרופון אלחוטי דיגיטלי הוא מתקדם יותר: מיקרופונים אלחוטיים לצילום דיגיטליים ממירים אותות אנלוגיים לאותות דיגיטליים, עוד לפני שהנתונים משודרים בין המשדר למקלט. לאחר מכן, האות עובר עיבוד בחזרה לאות דיגיטלי ויוצא דרך היציאות השונות של המכשיר.
היתרון המשמעותי של מיקרופונים דיגיטליים הוא איכות השמע שהם מספקים. במיקרופונים האלו יש סינון רעשים, והם “מתעלמים” מהפרעות אודיו מהסביבה. התוצאה היא צליל חד וברור יותר, מה שחשוב במיוחד להקלטות מסוגים שונים.

כדי ליהנות מהיתרון הזה, חשוב לרכוש מיקרופון אלחוטי באיכות גבוהה. מיקרופונים אלחוטיים מעבדים אותות הלוך וחזור, ולכן יש להם זמן עכבה. ככל שהדגם מתקדם יותר – כך זמן העכבה יהיה נמוך יותר.

רכישת מיקרופון אלחוטי לצילום

מיקרופונים אלחוטיים לצילום מתאימים למגוון מטרות: הקלטות פודקאסט, הקלטות של שירים, הקלטות של קטעי נגינה, ועוד. כדי ליהנות מהיתרונות של המיקרופונים האלו, חשוב לבחור במוצר שמתאים לצרכים שלכם. כאן בוויו סנטר תוכלו ליהנות ממבחר של מיקרופונים אלחוטיים באיכות גבוהה, לצד שירות מקצועי ומחירים נוחים.

מוצרי מולטימדיה איכותיים במחירים תחרותיים

חברת View Center מספקת שירות לעסקים, מוסדות, ולקוחות פרטיים משנת 2008. כאן תוכלו לרכוש מיקרופונים אלחוטיים לצילום באיכות גבוהה במיוחד: אנו בוחרים בקפידה מוצרי מולטימדיה איכותיים עבור לקוחותינו, כך שתוכלו ליהנות ממוצרים דיגיטליים באיכות גבוהה במיוחד. לצד המוצרים, אנו מספקים גם שירותי ייעוץ מותאמים אישית עבור לקוחותינו. אם אתם מעוניינים לרכוש מיקרופון דיגיטלי ולא בטוחים איזה דגם יתאים לכם – אנחנו כאן עבורכם.

כאן תוכלו ליהנות ממחירים נוחים, שירות מקצועי ומשלוחים מהירים לכל הארץ. אם יש לכם שאלות, אתם מוזמנים לפנות אלינו. אנו נשמח לספק לכם ייעוץ ושירות, ולעזור לכם בבחירה של מוצרי מולטימדיה איכותיים במחירים תחרותיים.

מתחייבים למחירים תחרותיים

השאירו פרטים ואנו נשתדל לחזור בהקדם האפשרי:

Open chat
היי, איך נוכל לעזור ?