מצלמות גוף לשוטרים בישראל

כנראה שמדובר על המוצר הכי מבוקש בשנים האחרונות במשטרת ישראל. בעקבות מגמת העלייה המחריפה בכל הקשור לחיכוך בין האזרח לשוטר ולפקח בישראל התגבשה החלטה הכרחית שהתקבלה בחיוב על רוב הציבור בישראל, לצייד את כל שוטרי הסיור במצלמות גוף לשוטרים.

מצלמת גוף משטרה: מצלמות הגוף מייעלות את תהליך האכיפה

ניתן להבחין די בקלות בהבדל שנמצא בשטח בין שוטר המצויד במצלמת גוף לבין שוטר שאינו מצויד במצלמת גוף.

אין ספק שאותו אזרח שנמצא בסיטואציה פשוטה ולפעמים גם מורכבת מול השוטר, נוטה להתנהג אחרת כשהוא מצולם, מדובר על אינסטינקט שפשוט טבוע בנו.

כשאנחנו מצולמים אנו נוטים להתנהג אחרת, כבר מצד זה ניתן להבין שמדובר על צעד שהשיג רבות בדרך לאכיפה רגועה יותר ופשוטה יותר, מצלמות גוף לשוטרים אכן מייעלות את תהליך האכיפה.

מצלמת גוף משטרתית להגברת האמון בקרב הציבור 

ברגע שניתנת האופציה לצפות באירוע אליו נקלעים שוטרי הסיור, האמון מתגבר בקרב הציבור הישראלי, אירוע מצולם ומתועד יוצר שקיפות מוחלטת בין כל הצדדים ומאפשר לכל החפץ לקבל גישה מזווית ישירה של השוטר בנוגע לאירוע ואל מול האזרח שעמד מולו באותה הסיטואציה, בין אם מדובר על בדיקה שגרתית או בין אם מדובר על מרדף רגלי, התיעוד במצלמות גוף לשוטרים מאפשר לצפות בתהליך העבודה המורכב של השוטרים ובכך למנוע אי ודאות וספקות מיותרים, אותה היכולת לצפות באירוע בזווית ישירה עוזרת בחלק ניכר מהפעמים להביא את הצדק ולהסיר את כל הספקות – מצלמות גוף לשוטרים עוזרות להגברת האמון בקרב הציבור הישראלי.

עד כמה כל הנושא מתוקשר?

גם בתקשורת ראינו את מצלמות הגוף לשוטרים בגולת הכותרת ולא פעם, למשל ב-20.01.2019 גלעד ארדן (השר לביטחון פנים דאז) פרסם במהלך מסיבת עיתונאים מתוקשרת את הידיעה על כך שמשטרת ישראל משיקה מצלמת גוף חדשה לשוטרים, באותה מסיבת עיתונאים נאמרו הדברים הבאים:

”אנחנו חיכינו 3 שנים ליום ההיסטורי הזה, וגם אני באופן אישי. שבו אנחנו משיקים היום את פרויקט מצלמות הגוף הכי גדול בעולם כיום שמשטרה ארצית, משטרה לאומית, פרויקט שלאמונתי יביא את משטרת ישראל להיות אחת המשטרות המתקדמות בעולם, תפיסת העולם של מצלמות הפזורות במרחב הציבורי, שמחוברות למוקד, שמחובר ליכולת מבצעית, היא מהפכת שיטור אדירה, והיום, כחלק מהמהפכה הזו, הפרויקט בעייני החשוב מכולם, גולת הכותרת, שילוב היכולת המבצעית של המשטרה, יחד עם תיעוד מדויק ושקוף של כל פעילות השוטר והממשק שלו עם האזרח…” אומר ארדן במהלך מסיבת העיתונאים.

“אנחנו משיקים היום מערך שובר שוויון, כזה שיחולל כאן להבנתי, שינוי משמעותי באמון הציבור במשטרה, רבות מדובר בעת הזו על אמון הציבור במערכות החוק והאכיפה. אני חושב ומאמין שמצלמות גוף הן כלי שובר שוויון בתחום הזה שישפר דרמטית את המצב ואת פעילות המשטרה.” מוסיף ארדן.

ובכן כיום, נראה שהשינוי בשטח די ניכר ואפשר לראות המון מצלמות גוף לשוטרים בשעת פעולה, מדובר על כלי הכרחי שהביא וימשיך להביא שינוי ותועלות הן למשטרה ולכלל גורמי האכיפה והן לאזרח המתמודד מול מערכות האכיפה על בסיס יומי.

אנחנו ב-ViewCenter מרגישים את הצורך במשימה הלאומית ומשתדלים כל העת לחדש, לשדרג ולהביא את מגוון הטכנולוגיות המתקדמות בעולם ולאפשר למגוון הגופים להצטייד במצלמות גוף איכותיות שיעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר.

יש לכם שאלה על מצלמת גוף משטרה? רוצים להתייעץ עם המומחים שלנו בכל הקשור למצלמות גוף לשוטרים? נשמח לעמוד לשרותכם ולספק את המענה המקצועי עבור כל שאלה!

ניתן ליצור קשר בטלפון: 09-766-5055

מתחייבים למחירים תחרותיים

השאירו פרטים ואנו נשתדל לחזור בהקדם האפשרי:

Open chat
היי, איך נוכל לעזור ?