מסך למקרן הביתי שלכם

כל מי שמחפש לשדרג את חווית הקולנוע הביתי בהשקעה מינימלית יכול לעשות זאת די בקלות. בעזרת מקרן איכותי ומסך גדול למקרן ניתן להפוך כל חווית צפייה למרגשת ומעצימה הרבה יותר ממה שאנחנו רגילים.

איך מומלץ למקם את מסך ההקרנה?

בין אם מדובר על הקרנה של אירוע משפחתי או משחק כדורגל מלהיב, ההתכנסות סביב המסך למקרן יחד עם הפופקורן המלוח והשתייה המתוקה יהפכו את סלון ביתכם לבית קולנוע פרטי עם אפס הפרעות ורמת צפייה איכותית ביותר.

לאלו שרוצים להשקיע באמת, מומלץ למקם את מסך הקרנה במיקום המדויק והטוב ביותר לחדר שבו מקרינים, צריכים לשים לב למרחק בין הספה למסך למקרן וכמובן שצריך לשים לב גם למערכת הקולנוע הביתי ולאופן בו הרמקולים ממוקמים.

ועד כמה זה מסובך להתקין אותו?

כל מוצר מסך למקרן שיוצא מהחנות שלנו מגיע עם חוברת הוראות התקנה, ואם גם זה לא מספיק אנחנו תמיד זמינים בטלפון על מנת לעזור ללקוחות שרכשו את המוצרים שלנו, מדובר על הרכבה קלילה ופשוטה למדי שניתן לבצע די במהירות ועם מינימום מאמץ.

למפונקים שבינינו – מסך הקרנה חשמלי

ניתן להזמין כיום גם מסך הקרנה חשמלי שמאפשר לפתוח ולסגור את המסך מרחוק בעזרת השלט שמגיע יחד עם המוצר, לנוחות מקסימלית במרחב הביתי ולפתיחה וסגירה מהירה של המסך אפשר לצפות במגוון מוצרי מסך הקרנה חשמלי במחירים נוחים ובגדלים שונים שיתאימו לכל חלל ביתי כזה או אחר.

מזמינים מסך למקרן ונהנים משירות משלוחים עד לפתח הבית!

בחברת ViewCenter ניתן להזמין מסך למקרן איכותי וליהנות ממשלוח עד לפתח הבית ללא מאמץ ועם אספקה מהירה!

אצלנו ב-ViewCenter דוגלים במוצרים איכותיים לקהל המתפתח בדיגיטל ועל כן אנו שואפים להביא עבורכם את המוצרים המובילים בשוק שיתאימו במיוחד עבורכם!

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? דברו איתנו בטלפון: 09-7665055

מעוניינים לצפות במוצרי מסך למקרן שלנו? כנסו לכאן

מתחייבים למחירים תחרותיים

השאירו פרטים ואנו נשתדל לחזור בהקדם האפשרי:

Open chat
היי, איך נוכל לעזור ?