איך בוחרים מצלמה לחדר ישיבות 

איך בוחרים מצלמה לחדר ישיבות 

מצלמה לחדר ישיבות היא חלק חשוב ביותר במערכת לשיחות ועידת וידאו מכיוון שהיא תאפשר למשתתפים מרוחקים לראות את כולם בחדר בצורה ברורה . המצלמה לחדר ישיבות צריכה להיות ממוקדת בצורה נכונה בגובה, במרחק ובזווית הצפייה ביחס למבנה וגודל החדר. מחשבה ותכנון נכון ישפרו משמעותית את הפרודוקטיביות וחווית הפגישה.

בחירת מצלמת חדר ישיבות לשיחות ועידה מקצועית המתאימה לחדר הישיבות שלכם יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני ביצוע רכישה מסוג זה, ומגוון מחירים ודגמים מרובים וחשוב שלא תמהרו לרכוש ללא ייעוץ. על מנת לעזור לכם לקבל החלטה מושכלת, ריכזנו עבורכם כמה טיפים כיצד לבחור את מצלמת הועידה המתאימה לצרכים שלכם.

מה גודל חדר הישיבות שלך?

גודל חדר הישיבות יהיה הגורם המכריע באיזו מצלמה כדאי להשתמש. הדבר הטוב ביותר הוא לרכוש מצלמת PTZ עבור חדרים גדולים או מצלמות עדשות קבועות עבור חדרים קטנים יותר . מצלמות PTZ יכולות לספק תקריב לדובר ומעבר בין דובר לדובר וצפייה בחדר כולו .במצלמות אלו ישנם סוגים עם טווח זום אופטי שונה וגודל הזום ישתנה בהתאם לגודל החדר.

מצלמות מסוג All-in-One הם בעלות עדשות קבועות וגם יכולות להיות PTZ, והן כוללות מיקרופון ורמקול לחדרי ישיבות קטנים ובינוניים, מצלמות אלו הם פתרון מצוין ונדרש להם התקנה פשוטה כמו לכל מצלמת רשת, אך חשוב לבדוק כמה מיקרופונים וכמה רמקולים יש במצלמה ומה סוג העדשה והחיישן, נתונים אלו יהיו קריטיים לגבי איכות התמונה והסאונד

 

למה כדאי להשתמש במצלמה מקצועית?

מצלמות ועידות מקצועיות מהוות נכס נהדר להלך ולפרודוקטיביות הפגישה, ומספקות הזדמנות לצלם תמונות באיכות גבוהה עבור ועידת הווידאו, או להקלטת הישיבה לאחר התרחשותה.

המשתתפים בישיבה ירגישו נינוחים בשל תמונה טובה יותר על פני מצלמת אינטרנט מובנית או מצלמות ועידה בעלות נמוכה. המודול האופטי האיכותי לוכד תמונות חדות של כל החדר ללא עיוותים. עיבוד התמונה המתקדם מספק מיקוד אוטומטי, איזון לבן, הפחתת רעשים(פיקסלים בתמונה) ופיצוי תאורה אחורית לייצוב צבע טוב יותר בתנאי תאורה חלשה.

מצלמת PTZ מקצועית מציעה את הגמישות להציב אותה במקומות רחוקים ולהשתמש בשלט הרחוק של עדשת ה-PTZ כדי לספק תצוגה רחבה בזווית ולהתמקד במשתתפים.

איזו עדשה לבחור ?

זה עוד גורם חשוב שצריך לקחת בחשבון. תרצה לשקול מצלמה עם שדה ראייה רחב אם יש מספר אנשים בחדר במהלך שיחת ועידת הווידאו כי זה יאפשר לראות את כל המשתתפים ללא עיוותים בצדדים וישמור על איכות טובה של התמונה לכן אם אתם צריכים לכלול משתתפים רבים כדאי בחור מצלמת חדר ישיבות עם עדשה בעלת עדשה רחבה.

מהי מצלמה לחדר ישיבות עם מעקב אוטומטי?

מצלמה בעלת מעקב אוטומטי יכולה לנוע למעלה ולמטה, להתקרב ולהקטין, לסובב, להזיז ימינה או שמאלה. הוא מתאים את הכיוון שלו מעצמו כך שכל מי שצריך ראות לקטע מסוים יוכל לעשות זאת בצורה חלקה. בחלל ישיבות טיפוסי ללא מצלמת מעקב אוטומטית, מפעיל ייעודי חייב להיות בעל יכולת לנוע בחדר הישיבות ולשמור על מיקוד בקטעים ספציפיים. מסיבה זו, מצלמות מעקב אוטומטי צברו פופולריות בקרב חדרי ישיבות וכיתות לימוד.

ישנם סוגים שונים של טכנולוגיית מעקב אוטומטי, מסגור אוטומטי ומעקב אוטומטי .

מסגור אוטומטי: יתמקד בפניו של אדם מסוים שמדבר לעתים קרובות או דיבר לאחרונה; זה יכול להיות שימושי בחללי ישיבות גדולים כאשר יש משתתפים רבים שזקוקים לנראות.

מעקב אוטומטי: טכנולוגיית מצלמה למעקב אוטומטי היא סוג של מצלמה שמזהה תנועה ויכולה לנוע ולעקוב אחר מרצה. ישנם שלושה סוגים שונים של שיטות מעקב למצלמות ועידה: אינפרא אדום, מבוסס מצלמה ומבוסס AI. מערכות מעקב IR משתמשות בחיישנים כדי לזהות את המיקום והכיוון של המציג. גישות מבוססות מצלמה למצלמות בחדר ישיבות מבוססות על קלט מהתמונה, או בצורה של תנועה או ניתוח צורות של אנשים. חלקם משתמשים בטכניקות AI כדי לעקוב בצורה מדויקת יותר אחר מציגים, עם יכולת התאמה למיקומים שונים או לרקע מורכב.

זום אוטומטי: פועל עם מצלמות מעקב שעוקבות אחר אדם בודד ברציפות, כך שהפנים של אותו אדם תמיד במרכז הפריים.

מה הזווית והגובה המתאימים להתקנת המצלמה?

כאשר מציבים מצלמה בחדר ישיבות, עדיף למקם אותה בגובה העיניים. זה מספק את האוריינטציה הטבעית ביותר לשיתוף פעולה פנים אל פנים. ביצועי הפגישה עלולים להיפגע אם המצלמה ממוקמת גבוה או נמוך ביחס למשתתפים. כאשר אינך יכול למקם את המצלמה בגובה העיניים, בחר במצלמת פניה-הטיה ממונעת (מצלמת PTZ) כדי לכוונן את זווית הצפייה הנכונה.

ישנם גם סוגים שונים של ערכות הרכבה, תושבת תקרה, תליה על הקיר, חצובה והנחה על השולחן. ערכת ההרכבה צריכה להתאים לחלל החדר ולמכשול שיכול להסתיר את שדה הראייה, כגון מאווררי תקרה, רמקולים ,מקרן שעלולים להקשות על התקנת מצלמה עם משטח זוויתי. תושבות הקיר בדרך כלל פופולריות יותר מכיוון שניתן להתקין אותן גבוה יותר על קירות שבהם אין רהיטים החוסמים את שדה הראייה של המשתתפים בחדרי ישיבות; עם זאת, אם מערכת ועידת הווידאו שלך לא מאפשרת זוויות צפייה של 360 מעלות, תזדקק לחצובה או לתושבת לשולחן העבודה כדי למקם את המצלמה בגובה העיניים.

בחירת המצלמה המתאימה לחדר הישיבות או הישיבות שלך יכולה להיות תהליך קשה. כאשר אתה מנסה להחליט איזה מהם הוא הטוב ביותר, חשוב לשקול כיצד תשתמש בו ואיזה סוג של פתרון ועידת וידאו יעבוד בצורה מיטבית. ישנם סוגים רבים ושונים של מצלמות זמינות בשוק כעת שלכולן יש תכונות ייחודיות משלהן .

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לייעוץ והכוונה לפתרון הזול והמשתלם ביותר בקישור צור קשר 

צור קשר

 

מתחייבים למחירים תחרותיים

השאירו פרטים ואנו נשתדל לחזור בהקדם האפשרי:

Open chat
היי, איך נוכל לעזור ?