המדריך לצלם המתחיל – ציוד צילום מקצועי

כל צלם חדש אשר מתחיל את דרכו בתחום המאתגר ניצב בפני משימה לא פשוטה ופעמים אף קריטית.

ארגז הכלים של הצלם מכיל בתוכו מגוון רחב מכל הבחינות, ודורש ממנו לבצע עבודת מחקר לא קטנה על מנת שזה יוכל לרכוש ציוד צילום שיתאים בדיוק לצרכים שלו וכמובן גם יעמוד בתקציב הכספי שהוגדר לשם התחלה.

איך מבצעים זאת? איך ניגשים למשימה כל כך מורכבת ויודעים בדיוק איזה ציוד צילום לרכוש מבין כל המגוון הרחב הקיים בשוק? אנחנו נשתדל לעשות לכם קצת סדר בנושא.

שלב 1: מפרקים את ציוד הצילום לתתי קטגוריות

פשוט מתחילים לחשוב, מה ציוד צילום מכיל בתוכו ומפרקים את הנושאים המרכזיים לרשימה קלילה ממנה נוכל להפיק את המוצר המדויק אותו אנחנו רוצים מכל נושא, לצורך הדוגמא כתבנו לכם רשימה קצרה: חצובות, עדשות, פילטרים לעדשות, גריפים למצלמה, רצועות נשיאה למצלמה, כיול צבע, אביזרי ניקוי, סוללות, תיק נשיאה, כרטיס זיכרון וניתן לכתוב עוד נושאים נוספים אשר עולים במהלך החשיבה.

לאחר שיצרנו את הרשימה, אנחנו צריכים להתאים אותה לצרכים שלנו, האם עיקר הצילומים הינם צילומי סטודיו? אולי צילומי חוץ? הרי ציוד הצילום המקצועי עליו אנו הולכים להשקיע אלפי ש”ח צריך להתאים בצורה המושלמת למטרות הצילום, ולכן שלב התכנון הינו קריטי ואף יכול לייעל את העבודה בעתיד בצורה נפלאה!

שלב 2: יורדים לפרטים וניגשים לחנות ציוד צילום

מתחילים לבחון דרך חנות ציוד צילום את כל המותגים המובילים, איזה ציוד צילום מקצועי הם מציעים ומה היתרונות של כל מוצר על פני האחר. ברגע שנתחיל לגשש בשטח ולדבר עם בעלי המקצוע, נוכל לשאול את השאלות הנכונות, לקבל תשובות משכילות ובכך לגבש את ההחלטה יותר בקלות.

אחרי שברחנו 2 או 3 מוצרים מובילים מכל קטגוריה, נרשום בצד את המוצרים המובילים הללו וכמובן את מחיריהם, כדי שנוכל להפיק מהשלב הבא את המקסימום ולרכוש את ציוד הצילום שלנו על הצד הטוב ביותר!

שלב 3: מבצעים השוואה נבונה ורוכשים ציוד צילום מקצועי

אחרי שיצאנו לשטח ובדקנו את המוצרים מקרוב, חשנו אותם, שאלנו עליהם המון שאלות והבנו את עיקר היתרונות שלהם – מתחילים להרכיב את הפאזל, מחברים את כל המוצרים שנראים הכי נכונים עבורנו ובודקים האם אנחנו עומדים בתקציב שהגדרנו מלכתחילה.

בשלב זה אנו עלולים למצוא עצמנו מבצעים שינויים, מוותרים על מוצר יקר יותר מקטגוריה מסוימת ובוחרים במוצר אחר זול יותר מאותה הקטגוריה אך גם הוא עומד בצרכים ובציפיות שלנו בדרך החדשה.

זכרו, ציוד צילום מקצועי ואיכותי בא לידי ביטוי בעת ביצוע הפעולה בשטח, כשאנחנו נכנסים ליום צילומים הציפייה שלנו שכל ציוד הצילום יעמוד לרשותנו על הצד הטוב ביותר, וכל חלק בתוך המערך הזה יעבוד בצורה מושלמת, כל זאת כדי שנוציא תמונות איכותיות ותוצרים מושלמים ללקוח.

צלם מקצועי הוא צלם שיוצא ליום צילומים כשארגז הכלים שלו משופצר, הכל מסודר ונמצא במקום שבו הוא צריך להיות, דבר לא הולך לאיבוד ותמיד נמצא בהישג יד לביצוע מוצלח של המשימה.

ציוד צילום מקצועי רוכשים עם המומחים של CenterView

באתר שלנו אפשר למצוא מגוון רחב של ציוד צילום מקצועי שיתאים לצרכים של כל צלם, בכל שלב בקריירה.

יש לכם שאלה? רוצים להתייעץ עם המומחים שלנו בכל הקשור לציוד צילום מקצועי? נשמח לעמוד לשרותכם ולספק את המענה המקצועי עבור כל שאלה!

מתחייבים למחירים תחרותיים

השאירו פרטים ואנו נשתדל לחזור בהקדם האפשרי:

Open chat
היי, איך נוכל לעזור ?