עלייה של מאות אחוזים בביקוש מצלמות גוף בישראל

מצלמת הגוף הזעירה שנכנסה די באיחור לישראל הולכת ומשלימה את הפערים בשנים האחרונות, מצלמת גוף זעירה שנמצאת כמעט בכל גוף פיקוחי ברחבי העולם, עשתה עלייה מרשימה וכיום ניתן למצוא עשרות רשויות במדינת ישראל אשר פונות ודורשות עשרות אלפי מצלמות גוף לשימוש בעבודה השגרתית שלהם, קיימות מגוון סיבות לשימוש במצלמות גוף, אנחנו נשתדל להרחיב על חלק עיקרי מהסיבות הללו.

מצלמת גוף זעירה יכולה לשנות את התמונה

מומחים טוענים שעלייה זו מקורה בעיקר בעקבות מקרים יוצאי דופן שקרו בישראל בשנים האחרונות, מקרי אלימות מול שוטרים, קטטות בין אזרחים לגופי פיקוח עירוניים ועוד מקרים שאף אחד לא יכול לצפות להם, העלו את רמת המודעות בישראל ובכך גרמו לגופי ציבור וגם לגופים פרטיים להתקשר אל מול הספקים המרכזיים בתחום הצילום ולרכוש מגוון עצום של מצלמות גוף במספרים יוצאים מגדר הרגיל.

מצלמות גוף לתיעוד והצלת חיות בסכנת הכחדה

קיים ביקוש גם מצד גורמי פיקוח של מגוון רשויות פיקוח טבע בישראל, אשר נתקלות לא פעם בעיצומם של סיורים שגרתיים, בחיות טבע נדירות שחלקן גם מוגדרות ב’סכנת הכחדה’, הדבר כאמור עוזר לגורמים הללו לעקוב באופן יותר מבוקר אחר מיקומי החיות ולא פחות חשוב, באמצעות מצלמת גוף זעירה, פקחי הטבע מסייעים רבות להצלת בעלי חיים מציד בלתי חוקי אשר בא לידי ביטוי במלכודות מסוכנות ולפעמים אף בירי בלתי חוקי לעבר החיות.

תיעוד במצלמת גוף זעירה – פשוט, יעיל ואף מציל חיים

העניין די פשוט, מצלמת הגוף הקטנה והזעירה פותחה במיוחד למשימתה הספציפית, לתעד כל צעד ותרחיש, בזווית מושלמת לקליטה מקסימלית של הסביבה המצולמת, ובכך מאפשרת לתעד את הרגעים הבלתי צפויים (ולפעמים ממש מסכני חיים!) שהופכים בדיעבד לכלי יעיל שעוזר בצורה יוצאת דופן לטפל במגוון רחב של תקלות ובעיות.

אשמח לדעת לגבי מחיר ותכונות נוספות של מצלמות גוף  

באתר שלנו אפשר למצוא מגוון רחב של מצלמות גוף, הסוגים שונים ומתאימים לפי הצרכים של המשתמשים, למשל, מצלמת גוף זעירה המתאימה לגורמי אכיפה שונים וכד’.

יש לכם שאלה? רוצים להתייעץ עם המומחים שלנו בכל הקשור למצלמות גוף? נשמח לעמוד לשרותכם ולספק את המענה המקצועי עבור כל שאלה!

מתחייבים למחירים תחרותיים

השאירו פרטים ואנו נשתדל לחזור בהקדם האפשרי:

Open chat
היי, איך נוכל לעזור ?