מיקרופון אלחוטי למצלמה – יתרונות ועובדות

כל צלם וידיאו מקצועי מבין את הצורך האדיר בהקלטת סאונד איכותית, בעיקר אם אנחנו מדברים על צילום וידיאו בתנועה במקומות רועשים והומי אדם או תנועה, מיקרופון אלחוטי למצלמה עשוי להיות הפתרון המושלם עבור הקלטת סרט לוולוגרים, מאמני ספורט ולכל מי שמקליט וידיאו בתנועה.

מה כל כך חשוב במיקרופון אלחוטי למצלמה?

מיקרופון אלחוטי איכותי למצלמה יודע לסנן רעש של רוח וכמובן רעשי רקע אחרים, הדבר מאוד משפיע כשמדובר על צילום וידיאו שמתבצע בחוץ ובסביבה רועשת, המשמעות של מיקרופון אלחוטי הינה קריטית בסוגי הצילום השונים, חשוב ביותר לדעת באיזה מיקרופון להשתמש לפני שניגשים למלאכה, בעולם החדש של הוולוגרים ומנהלי המדיה, אין ספק שמיקרופון אלחוטי הפך להיות כלי הכרחי למצלמת הוידיאו, בעיקר בעקבות העובדה שהעולם עבר שינוי משמעותי והיום הרבה יותר תכנים מועברים מרחוק, דרך העדשה.

3 היתרונות הבולטים של מיקרופון אלחוטי למצלמה

  1. מדובר על מוצר מאוד נוח שמוריד מאיתנו את העול של הכבלים המפריעים למהלך התנועה של המצולמים והצלמים, כמו כן מאפשר מרחב תנועה גמיש למדריכי ספורט וכושר אשר מבצעים במהלך הצילומים תרגילים פיזיים מורכבים.
  2. מאפשר לבצע צילום של סצנות מרחוק (מעבר לכביש, מתוך מבנה, מקומה גבוהה וכד’) תוך קליטת סאונד מדויק
  3. ניתן להסוות את המיקרופון בצורה מושלמת ובכך לקבל תחושה קולנועית יותר בתוצרי הצילום.

3 עובדות שלא ידעתם על מיקרופון אלחוטי למצלמה

  1. עם מיקרופון אלחוטי למצלמת וידיאו ניתן לקלוט סאונד איכותי ובדיוק רב עד לטווח של 50 מטרים!
  2. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של דגמי מיקרופון אלחוטי למצלמה המסוגלים להתחבר גם לסמארטפונים וטאבלטים! ובכך ליצור תוכן איכותי יותר לבלוג או לכל עמוד תוכן שמתנהל ברשת.
  3. סוללה אחת קטנה של מיקרופון אלחוטי למצלמה מסוגלת לספק (עד) 8 שעות עבודה בטעינה אחת!

איזה מיקרופון אלחוטי למצלמה הוא הכי טוב עבור הצרכים שלי?

יש המון איכויות בשוק של מיקרופונים אלחוטיים למצלמת וידיאו, חשוב לבחון את המוצר כדי שיתאים עבור הצרכים שלכם לפני שניגשים לתהליך הרכישה, יש הבדלים רבים בין סוגי המיקרופון האלחוטי וחשוב לדעת שהיצרנים הגדולים בשוק למדו את הצרכים של צרכני המיקרופונים ועל כן יצרו מגוון רחב עם אופציות משתנות ולכן שלב הבחירה הוא מאוד קריטי, במיוחד עבור אלו שמתעסקים בצילום וידיאו והקלטת סאונד כחלק מהעבודה העיקרית שלהם.

ב-View-Center ניתן למצוא מבחר רחב של מיקרופונים למצלמות וידיאו, בכל מיקרופון פרסמנו מפרט  טכני עשיר ויתרונות בולטים של כל מוצר, תוכלו להיכנס ולהתרשם בלחיצה כאן.

יש לכם שאלה? רוצים להתייעץ עם המומחים שלנו בכל הקשור למיקרופון אלחוטי למצלמה? נשמח לעמוד לשרותכם ולספק את המענה המקצועי עבור כל שאלה!

מתחייבים למחירים תחרותיים

השאירו פרטים ואנו נשתדל לחזור בהקדם האפשרי:

Open chat
היי, איך נוכל לעזור ?