מקרנים מומלצים לכיתה ולהרצאות

מקרנים מומלצים לבית הספר הפכו למרכז הכיתה ללמידה דיגיטלית. אבל, עם מגוון ענק של מקרנים זמינים, כל המקרנים לבית הספר אינם שווים במחירם ובמפרט. לכן, הרכבנו יסוד שיעזור לך לבחור את המקרן המתאים למיקום הנכון בבית הספר שלך.

 

ממקרני כיתות מסורתיים ומקרנים לאולמות ולהרצאות, ועד מקרנים ניידים זעירים שיכולים להפוך חדרים לכיתות לימוד, ומקרנים אינטראקטיביים להקרנה קצרה המאפשרים סימון של תמונות על הלוח, יש מקרן לכל מטרה בבית הספר. לאחר שנעבור על כל קטגוריה על פי צרכי בית הספר , נבחן את השאלות של בהירות, רזולוציה, התאמות תמונה, חיבורים, אינטראקטיביות, רשתות, תוכנות ועוד.

מקרנים מסורתיים לכיתה

מרבית המקרנים לבית הספר הם מכשירים קונבנציונליים עם הקרנה מרחוק שכמעט תמיד מותקנים עם מתקן למקרן מהתקרה. עם היכולת להקרין על מסך לגודל של 86 עד 100 אינטש .

במטרה לספק תצוגה טובה של השיעור לכל תלמיד, המקרנים העדכניים יספקו את הבהירות ליותר מ-3,500 ANSI לומן. לתמונה בהירה עם אורות החדר דולקים.

למקרני הכיתה של היום יהיו לפחות יציאת HDMI אחת, וכנראה VGA-in and-out כמו גם חיבורי שמע. ישנם מקרנים עם חיבור ל-WI FI ע”י כונן שרוכשים בנפרד לחיבור לאינטרנט.

הדגש במקרנים לכיתה יהיה מחיר נמוך יותר כי לא נדרשת רזולוציות גבוהות של מקרן 4K או מקרן Full HD כי המטרה היא הצגת מצגות ולא חויית צפייה בקולנוע . המקרנים יהיו לרוב באיכות (1024×768) ו-WXGA (1280×800)  או (1920×1080) או WUXGA (1920×1200.

להלן כמה דגמים נבחרים כדי לתת לך מושג מסוים על מגוון המקרנים הזמינים לכיתה:

מקרן אפסון EB-E01 EPSON

מקרן אופטומה Optoma X371

מקרן פנסוניק PT-VZ470 

מקרן נייד איכותי VIVITEK DX273

עם מקרנים אלו לא ניתן לשנות את עדשת המקרן לכן יש לחשב את מרחק המקרן מהמסך למקרן לפני ההתקנה. ומנם ניתן להזיז את התמונה על המסך או למקד אותה מרחוק ע”י תיקון קינסטון אנכי לריבוע התמונה ממקרן שמוטה כלפי מעלה מהתקרה. ישנם מקומות שמעדיפים שלא להתקין את המקרן לתקרה באופן קבוע,אלא למקם אותו על מתקן רצפתי למקרן ואז לשמור על ניידות וגמישות בהעברת המקרן מכיתה לכיתה.

אתם מוזמנים ליצור עם הצוות המקצועי שלנו לשאלות ולהתאמה מלאה לצרכים שלכם בשיחת טלפון או בהשארת פרטים

 

מתחייבים למחירים תחרותיים

השאירו פרטים ואנו נשתדל לחזור בהקדם האפשרי:

Open chat
היי, איך נוכל לעזור ?