סוגי מקרנים לקולנוע ביתי

אם אתם מחפשים את המקרן הראשון שלכם או סתם חובבי קולנוע ביתי ואירוח חברים מושלם שמרחיב את חוויית הצפייה . אנו בויו סנטר נשמח לעזור. ההנאות והיתרונות בצפייה על מסך למקרן הן רבות ולא דומות לחוויה בצפייה בטלוויזיה. מקרנים הם חלק ממערכת של שני חלקים הכוללים מסך למקרן ומקרן מותאם. בחירת המקרן המתאים פירושה בחירה מבין מבחר עצום של מקרנים ומותגים שונים ,בהחלט מסימה לא פשוטה.

במאמר זה נלמד כל מה שאתה צריך לדעת ולהתאים את המקרן על פי הצרכים ותנאי החדר ,כמו למשל גודל החדר, גודל המסך למקרן, תנאי סביבת האור ומטרת השימוש במקרן .

למה הקרנה?

במילים פשוטות, כשמדובר בצפייה בסרטים או במשחקי וידאו, שידורי ספורט וכדורגל הגודל בהחלט קובע. צפייה בתמונה של 100 אינץ’ ואף יותר תיתן הרגשה של ראייה היקפית ששואבת את הצופים לתוך המסך בצורה שפשוט לא אפשרית אפילו במסכי טלוויזיה בגדלים גדולים של 75 או- 85 -אינץ’.

שום מסך טלוויזיה לא יכוול לנצח את החוויה של תמונה ענקית מוקרנת.

יש עוד משהו מיוחד בתמונות מוקרנות. בניגוד לטלוויזיה, שמעייפת את העיניים באור בהיר, ההקרנה מהמקרן נותנת מראה טבעי יותר לתמונות המוקרנות, והתמונה משדרת טוב יותר את האסתטיקה הקולנועית – והמציאותית

עכשיו, חלק מכם אולי יגידו, “בסדר, זה נהדר, אבל אני צופה בטלוויזיה עם האורות דולקים. ולא רוצה להחשיך את הסלון .ובכן…נכון שתקבלו את הביצועים הטובים ביותר מכל מקרן בחדר חשוך. אבל המקרנים הבהירים עם אנסי לומנס גבוהה, ביחד עם מסך למקרן איכותי שדוחה אור סביבה, יכולים לתפקד בדיוק כמו טלוויזיה באור סביבה גבוה. יש אפילו מקרנים לסלון ,להקרנה ממרחק קצר במיוחד שתוכננו בדיוק למטרה זו. מקרנים אלו נקראים מקרנים UST (ultra short throw)

ככל שלמקרן יהיה עוצמת הארה (lumens) גבוהה יותר, יוכל המקרן להתמודד בצורה טובה יותר עם חדרים מוארים. ניתן למצוא אצלנו מקרנים עם עוצמת הארה של 10,000 לומנס שמתאימים להקרנה באור יום מלא.

סוגי מקרן מתאים?

מקרן לייזר מקרני לייזר רבים משתלטים על שוק המקרנים .במקרנים אלו לא נדרשת החלפת מנורה כל 20,000 שעות וחיי המקרן ארוכים ודרישות התחזוקה נמוכים. יחד עם זאת, עלות דגמי מקרני הלייזר יהיו בדרך כלל גבוהים יותר ממקרנים מבוססי מנורה.

מקרן DLP הטכנולוגיה הפופולרית ביותר שנמצאת במקרנים מכל סוג וגודל, Digital Light) Projection) בקטגוריה הזאת ניתן למצוא מגוון עצום של סוגי מקרנים לכל מטרה ותקציב, החל ממקרן נייד, מקרן 4K ,מקרן זול, מקרן לגינה ועוד..

מקרן למרחק קצרמקרנים אלו מיועדים להקרנה על מסך בגודל 100 עד 150 אינטש ללא צורך במרחק בין המקרן למסך המקרן. מקרנים אלו מסוגלים להקרין ממרחק קצר מאוד של כ 40 ס”מ מהמסך.

מתחייבים למחירים תחרותיים

השאירו פרטים ואנו נשתדל לחזור בהקדם האפשרי:

Open chat
היי, איך נוכל לעזור ?